بنام خدا

 

 

 

ساعات پخش این رسانه را  از آدرس زیر نگاه کنید  

 
 http://radioshady.com/pakhsh.html

 

 

این رادیو  یک رسانه غیر سیاسی و غیر انتفاعی است وصرفا برای اشنایی همه ایرنیان با اداب و رسوم و زیباییهای ایران امن مقتدر و زیبا تهیه شده. هیچ کدام از فایلهای ارسالی ان از برنامه های زنده و درحال پخش صدا و سیما نمیباشد. این رادیو با توجه به سیستم اینترنت ایران طراحی شده است و تقریبا با سرعت خیلی پایین اینترنت در بیشتر جاده ها و مناطق ایران پوشش داده شده و قابل دسترسی است.جایی که هیچ رادیویی توان پخش ندارد شادی همراه شماست.

رادیو شادی یک رادیو غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که پس از ماهها تلاش طاقت فرسا مطابق شرایط ایرانیان طراحی شده است.

در این رادیو که هم بصورت زنده و هم بصورت ارشیو اجرا میشود برنامه هایی همچون ایرانگردی صبح جمعه ! طنز و ترانه های مجاز و شاد  در نظر گرفته شده  لذا این رادیوی خصوصی  تقاضای همکاری ورساندن صدای زیبای شما به ایران و جهان رامینماید! تازگیها ایرانیها کم میخندند یا شاید اصلا نمیخندند !
 
 
این رادیو هدفی غیر از شادی مردم ایران را دنبال نمیکند  و از تهران پخش میگردد !  با هزینه شخصی راه اندازی گردیده و کاملا عام المنفعه میباشد. رادیو شادی کاملا مناسب سرعت کم اینترنت ایران طراحی شده که تقریبا در کل مناطق ایران  و جاده ها (در حال حرکت) قطعی ندارد و با موبایل های معمولی قابل دریافت است .
 
رادیو شادی یک رسانه  خصوصی بیست و چهار ساعته در حال پخش آزمایشی است. لطفا ان را به دوستان خودمعرفی نمائید. 
رادیو شادی با ماهها تلاش مستمرهمکاران عزیز پخش میگردد  تا  شما را شاد و خوشحال کند !! رادیو شادی فقط با یک لبخند شما راضیست و همیشه فکر میکند ایا قسمتی ازمعضل خانواده های در حال متلاشی شدن  و یا معضل افراد در معرض اعتیاد ناشی از نخندیدن نیست؟!
در تلگرام به آدرس https://telegram.me/radioshady  نظرتان را در مورد این رسانه بگزارید تا هرروز بهتر از قبل شود.
 
دوست دارید با صدای خودتان روز تولد یا ازدواج عزیزتان را در این رادیو به او تبریک بگویید؟ این کار هزینه ای ندارد !
 
 
با موبایل    از طریق تلگرام !                                                                  https://telegram.me/radioshady 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

این رادیو اولین رادیو اینترتنی تفننی و شاد است که در طول روز شما را شاد و سرگرم میکند.گوش کنید و کیف کنید.هزینه تقریبا هیچ !هر کوره راهی با اینترنت کم سرعت گوش کنید.

 

 نصب آن بسیار راحت است به راهنمای ان توجه کنید چنانچه مشکلی درنصب داشتید  به سایت http://radioshady.com مراجعه فرمایید.